V petek, 11. aprila, smo v Istri gostili skupino slovenskih
novinarjev v okviru novinarske ture, ki jo organizira Slovenska
turistična organizacija (STO). Namen srečanja je bil predstaviti zgodbo o
uspešnem in plodnem sodelovanju štirih istrskih občin – Koper, Izola,
Piran in Ankaran – pod skupno destinacijsko znamko Love Istria. Več o srečanju na povezavi.
Med 13. in 15. marcem smo se pod blagovno znamko Love Istria v Neaplju predstavljali na sejmu BMT Napoli, enem izmed pomembnejših dogodkov za turistično industrijo. Prva dva dneva sta bila namenjena poslovni javnosti – turističnim agentom, agencijam, tour operaterjem in novinarjem, v soboto pa so sejem obiskali tudi številni posamezniki, ki raziskujejo nove destinacije.
Slovenska Istra se to pomlad predstavlja tudi francoskim popotnikom na priljubljenem portalu Petit Futé. Bralcem predstavlja 11 doživetij, ki jih pri nas ne gre spustiti iz seznama. Prispevek je na voljo na povezavi.
Kako bomo preživeli prihajajoče praznike?
Oranžno vino odpira počitniški teden v Istri
V petek, 25. aprila, bo Manziolijeva palača v Izoli gostila Orange Wine Festival, ki bo postregel z izborom najboljših oranžnih vin iz Slovenije, Italije, Gruzije, Hrvaške in drugih vinorodnih dežel.
Na rob, na popoln pobeg v naravo
V okviru
Vikendov na robu se obiskovalci lahko podajo na vodene pohode
ali kolesarske izlete, se preizkusijo v plezanju, lokostrelstvu, se
udeležijo ustvarjalnih delavnic ali družinskih dogodivščin, kot so
Velikani Istre. Res pester program poteka vsak vikend vse do sredine
maja.