Skupni nastop na sejmih in workshopih tudi v drugi
polovici leta
Turistične organizacije Slovenske Istre se že vrsto let na
tujih tržiščih predstavljajo predvsem pod skupno blagovno znamko Love Istria.
Tudi letošnjo jesen ne bo nič drugače.
Pretekli konec tedna je svojo raznoliko turistično in
kulinarično ponudbo Slovenska Istra predstavila na festivalu Aufsteirern v
avstrijskem Gradcu. Festival, ki ga vsako leto obišče več kot sto tisoč
obiskovalcev, je odlična priložnost za prestavitev na enem od ključnih tujih
tržišč. V prvih sedmih mesecih tega leta so namreč vse štiri občine naštele kar
57.541 prihodov in 162.882 nočitev s strani avstrijskih gostov. Avstrijci tako
predstavljajo kar dobro četrtino vseh tujih gostov.
Slovenska turistična organizacija (STO) je včeraj organiziralaworkshop slovenskega turističnega gospodarstva v Belgiji, v Ghentu, ki
so se ga udeležili tudi predstavniki Slovenske Istre. Čez dobra dva tedna, 5. oktobra,
pa se bodo ti predstavili tudi na workshopu v Budimpešti, ki ga prav
tako organizira STO. Madžarska je eno pomembnejših tržišč z naslova prihodov in
prenočitev gostov tako v Sloveniji kot tudi v Slovenski Istri. V prvih sedmih
mesecih tega leta so vse štiri občine naštele 11.583 prihodov in 31.599 nočitev
s tega tujega tržišča.
Povečana aktivnost na italijanskem tržišču
Destinacija Slovenska Istra – Love Istria vseskozi krepi
tudi promocijo na sosednjem italijanskem trgu. Že marca so predstavniki štirih
istrskih destinacij v središču Milana 35 predstavnikom italijanskih
medijev La Repubblica, Il Giornale, Donna Moderna, Elle, Dove, Bell’Europa in
drugim predstavili bogato naravne in kulturno dediščino, wellness ponudbo,
kulinariko, aktivnosti na prostem in edinstvena doživetja.
V oktobru pa se bo destinacija predstavila na borzi TTG
Rimini. Gre za vodilni dogodek
potovalne industrije v Italiji in eden najpomembnejših B2B dogodkov, ki je
odlična priložnost za srečanje s partnerji in potencialnimi novimi partnerji.
V sodelovanju s predstavništvom STO pa bo v Italiji 25.
oktobra v Neaplju potekal workshop, na katerem bodo prisotni italijanski
novinarji, blogerji in turistični agentje. Na workshopu se bodo poleg
predstavnikov destinacije Slovenska Istra predstavili tudi istrski nastanitveni
ponudniki, ki bodo imeli možnost sklepanja novih potencialnih partnerstev. Predstavitev
bo posvečena izključno Slovenski Istri, ki se bo imela priložnost
predstaviti na eni od najlepših lokaciji v centru Neaplja nasproti Castela dell'Ovo,
v hotelu Santa Lucia.
V sklopu Združenja zgodovinskih mest pa se bo Istra v
novembru predstavila tudi v Torinu.
V teku jesenska digitalna kampanja, ki se osredotoča
na doživetja
Septembra so vse štiri destinacije pričele tudi s skupno
promocijsko kampanjo, ki poteka prek socialnih omrežij (Facebook, Instagram)
Love Istria. Kampanja nagovarja k obisku destinacije po glavni poletni sezoni, k
čemur spodbuja s foto in video materiali, vsebinsko pa se osredotoča na aktivna
in lokalna doživetja. Ta so predstavljena na dveh pristajalnih straneh:
· https://www.loveistria.si/si/dozivi/pristne-izkusnje-istre/lokalno
· https://www.loveistria.si/si/dozivi/pristne-izkusnje-istre/aktivno
Kampanja poteka na štirih ključnih trgih: avstrijskem, italijanskem,
nemškem in domačem slovenskem.
Priprave na okrepljeno digitalno promocijo v 2024
Obenem pa prav v tem času poteka tudi priprava materialov za
projekt, ki bo luč ugledal v prihodnjem letu. Gre za izkušnje in zgodbe tujcev,
ki so za svoj dom izbrali prav Slovensko Istro. Njihova edinstvena perspektiva
in ljubezen do regije bosta prikazani skozi 10 promocijskih video spotov in
pristajalnih strani, na katerih bodo posamezniki predstavili, kako je Istra
osvojila njihova srca in kaj je po njihovem mnenju tisto, kar je (zanje)
najbolj vredno obiska.
Glavni cilj kampanje, ki je planirala za leto 2024, je
navdušiti potencialne obiskovalce iz ključnih trgov, da odkrijejo Istro: njeno
bogato kulturno in naravno dediščino ter gostoljubnost prebivalcev, skozi oči tistih,
ki jih je tako očarala, da so jo izbrali kar za svoj dom. Produkcija bo
izpeljana do konca leta, zgodbe pa bodo objavljene v prihajajočem.
Ponudniki vabljeni k prodaji doživetij prek
portoroškega portala
V začetku letošnjega leta je zaživel portal www.loveistria.si, kjer se pod skupno
blagovno znamko predstavljajo vse štiri istrske destinacije. Na portal bo v
kratkem umeščen tudi rezervacijski sistem – vmesnik za prodajo doživetij, ki že
deluje na strani www.portoroz.si. Vse
istrske ponudnike vabimo, da se z namenom dodatne promocije in prodaje
doživetij, pridružijo in predstavijo svojo ponudbo.
Zakaj se vključiti v
rezervacijski sistem booking.portoroz.si?
- portal www.portoroz.si beleži letno okoli 1.200.000 ogledov in okoli 950.000 unikatnih
obiskovalcev,
- gost lahko v samo nekaj korakih rezervira najboljše doživetje zase (kratka
nakupna pot),
- vaša ponudba bo predstavljena v sklopu destinacijskih promocijskih kampanj,
e-novičnikih in drugih kanalih TZP-ja,
- omogoča hitro, enostavno in intuitivno uporabo, tako za gosta kot tudi za
ponudnika,
- sistem nenehno prilagajamo, razvijamo, izboljšujemo in nadgrajujemo,
- edini strošek je 10 % provizija od prodaje, kar TZP re-investira v
promocijske kampanje destinacije in v vzdrževanje ter razvoj sistema.
Rezervacijski sistem smo razvili z namenom
desezonalizacije oz. podaljšanja pred- in posezone z mislijo na lokalne
ponudnike in deležnike v turističnem gospodarstvu, da bi vam omogočili dodaten
vir promocije in prodaje storitev.
Vabimo vas, da izpolnite prijavo za vključitev v
rezervacijski sistem s klikom tukaj.
Z vključitvijo v rezervacijski sistem bo vaša storitev
samodejno vključena na spletni
portal.
Veselimo se nadaljnjega uspešnega sodelovanja in ostajamo
na razpolago za vsa vprašanja in morebitne predloge.